Pozz svima, u ovom tutorijalu cu pokusati da vam objasnim kako sto bolje optimizovati Minecraft Pocnimo :
-Slike:
https://serb-craft.com/media/kunena/attachments/1303/Screenshot_9.png
https://serb-craft.com/media/kunena/attachments/1303/Screenshot_10.png
https://serb-craft.com/media/kunena/attachments/1303/Screenshot_11.png
https://serb-craft.com/media/kunena/attachments/1303/Screenshot_12.png
https://serb-craft.com/media/kunena/attachments/1303/Screenshot_13.png
https://serb-craft.com/media/kunena/attachments/1303/Screenshot_14.png
-Objasnjenje: Graphics: Svima jasno :D
Smooth Lighting: Odredjuje tranziciju svetlosti, npr. ako stavite na off, svetlost ce opadati po bloku, a ako ukljucite, svetlost se renderuje odvojeno od blokova... tesko objasniti
Smooth Lighting Level: Odredjuje koliko ce glatka biti tranzicija svetlosti
GUI Scale: Velicina vaseg GUI-a, to jest menija, sto manje, to brze, mada ne zavisi mnogo.
Brightness: Odredjuje osvetljenost
Fog: Magla, najbolje na Off, mada sam ja konjina i zaboravio da iskljucim XD
Server Textures: Ako server ima custom Resource pack, trazice da vam skine i namesti ako je na On
Render Distance: Daljina koliko vam se renderuju chunkovi (Komadi zemlje sirine 16 blokova, duzine 16 blokova i visine 256 blokova)
Max Framerate: Maksimalna kolicina Framerate-a koju Minecraft moze koristiti, npr. ako snimate ili radite nesto u pozadini, ogranicite da biste mogli da na oba mesta imate ravnomeran FPS...
View Bobbing: Kad se krecete, pokazuje vam truckanje gore-dole, kad imate nizak FPS bolje ce izgledati bez
Advanced OpenGL: Renderuje Minecraft geometriju (blokove), na Fast vam renderuje samo vidljivo (Kao jedna naucna teorija da kad nesto ne vidis, to ne postoji 0.o apsurdno)
Chunk Loading: Odredjuje kako ce se renderovati chunkovi, ako imate visejezgrani procesor (Kao onaj koji ja nemam :P ) stavite na Multi-Core, u suprotnom na Smooth
Fog Start: Daljina kad pocinje magla, nema veliki uticaj...
Vsync: Bolje iskljucite, to sluzi za sinronizaciju pre renderovanja
Details: Clouds, Trees, Water, Sky, Sun&Moon - Sve jasno :D
Depth Fog: Sto ste blize y=0, sve je gusca Void magla
Dropped Items: Ako je Fancy, onda renderuje stvari na zemlji u 3D-u. Ostalo je manje zahtevno XD
Cloud Height - Visina na kojoj se oblaci renderuju, off je normalna, oko y=128
Grass: Na off je normalna, na Fast se i ivice renderuju kao vrh, a na Fancy vam se renderuje u boji bioma u kojoj je taj blok
Rain&Snow: Takodje jasno :D
Stars: Takodje :D
Show Capes: Ako neki igrac KOJIM SLUCAJEM je ukrao nick nekog Mojang developera, ili nekoga ko je BIO na Mineconu, ima Cape (Isto ako je neko donirao za Optifine ima cape), ova opcija samo omogucava da se ti Cape-ovi vide
Held Item Tooltips: Pokazuje ime stvari koje drzite u ruci
Animations: Sve je jasno :D Samo voda i lava treba da bude na Dinamic da bi bolje renderovalo (Ne mozete igrati Minecraft skroz ogoljenog, majku mu morate i vi uzivati :D )
Quality: Sve mozete razumeti
Mipmap sluzi da dalje objekte malo zamuti tako da izgledaju lepse, obicno ne smeta
Anisotropic Filtering, nasuprot Mipmapu, zaostrava dalje objekte
Antialiasing nekom magijom pretvara sve sto je zbijeno u nesto caroobnooooo (Meth- Not even once) XD Salim se, zbijeno pretvara u glatko, ne znam kako da kazem...
Random Mobs sluzi da mobovima da razlicite teksture ako ih ima u vasem Resource Packu
Natural Textures sluzi da, kad imate vise blokova koji se ponavljaju, malo izokrene teksture i ucini drugacije
Connected Textures je spojeno staklo, npr.
Perfomance: Nema sta puno da se objasnjava :D
Other: Takodje :D
~~~ Drugo: Iskljucite ambijetalne zvukove - Lakse ce raditi kad ne mora da pusta zvukove... Sto manje zvukova, to bolje.
~~~ Trece: Ignorisite sta je Batica rekao i ne koristite custom resource packove!!! Oni samo usporavaju rad jer moraju da renderuju preko originalne teksture!
--------------------------
Moze vam se desiti da, kad imate puno igraca na serveru, i kad su svi na jednom mestu (Ukljucujuci i vas, ili tebe, ma svejedno :D ) zna da DOOSTA opadne FPS. Zato slobodno mozete da se udaljite. :D XD
Ako vec hocete da vam bolje ide, bez opadanja, treba da imate jaaaku masinu da obradjuje podatke od drugih igraca (skin, ime, HP, pozicija) i jaku konekciju da salje vase podatke i prima tudje.
Za one botine: [b]LAG NIJE ISTO STO I OPADANJE FREJMREJTA! LAG ZNACI KASNJENJE ODZIVA, I TO JE KAD ILI VI ILI SERVER NE MOZE DA PRIMI DOVOLJNO PODATAKA, PA OSTANETE ZABODENI U MESTU![/b] Hvala, hvala.
BTW, FPS znaci "Frame Per Second"
Hvala na paznji :* :kiss: