RolePlay - Restart ZIMA 2022

Pozdrav Serbovci,

Trenutna sezona nam je sve bliža kraju. Kao i svake sezone otvaramo temu gde su nam potrebna vaša mišljenja i ideje za novu sezonu.

U tekstu ispod ću napisati neke naše ideje za sledeću sezonu koje smo razmišljali da ubacimo na RolePlay ukoliko se vama to svidi. Ukoliko imate neku ideju za neki od predloga ispod, napišite ga u odgovoru na ovu temu, takođe možete i neki predlog napisati nevezan za naše predloge. :slight_smile:

Verzija koja će biti sledeće sezone je 1.17.1

Rudnici:

Prošle sezone smo izmenili neki deo rudnika što se tiče cena/blokova ali broj rudnika je ostao isti, to planiramo sledeće sezone da promenimo dodavanjem 2 nova rudnika, potrebna su nam mišljenja od strane vas za neke od stvari ispod:

  • Da li promeniti trenutne rudnike dodavanjem novih blokova?
  • Da li promeniti cene u trenutnim rudnicima?
  • Da li imate predlog za neki novi rudnik kako bi mogao izgledati?

Tokeni:

Na Factionsu smo prošle sezone ubacili tokene sa kojima igrači mogu kupovati ingame iteme. Takvu ideju smo dobili i mi za RolePlay da uvedemo, tokene na RolePlay-u bi dobijali glasanjem za server, Envoy-a i iz crate-a. SCShop bi takođe ostao tu ali sa drugačijim itemima.

** Ukoliko se vi ne složite sa ovom idejom, Tokeni neće biti ubačeni.

Za sledeće stvari su nam potrebna vaša mišljenja:

  • Koje stvari bi vi ubacili u TokenShop, a koje u SCShop?
  • Da li bi Tokeni promenili u potpunosti GamePlay RolePlay-a?

Crate-ovi:

Planirali smo da crate-ove izmenimo u potpunosti tj. novi nazivi za crate-ove, drugi itemi u njima, nove cene u SCShop-u.

Ono što nam je potrebno od vas je da napišete:

  • Šta vam se u trenutnim crate-ovima nije svidelo i voleli bi da to izbacimo ili izmenimo u novim?
  • Šta bi voleli da ostavimo iz trenutnih crate-ova u novim crate-ovima?
  • Šta bi voleli da vidite novo u crate-ovima?

Vote Sistem:

Na Prisonu i Factionsu (uskoro i na ostalima) je ubačen vote sistem, tako da će to i na RolePlay-u biti ubačeno. Naša ideja je bila da se ubaci VoteCrate koji bi se dobijao na svaka 3 glasa.

  • Da li imate neki predlog šta bi moglo da se nalazi u tom crate-u?

  • Da li vi imate neki drugi predlog šta bi mogli ubaciti umesto VoteCrate-a za glasanje?

To su neke od naših ideja, a u odgovorima ispod možete napisati vaša mišljenja na sve ovo gore i nove predloge koji nisu vezani za ovo.

Igrači koji budu napisali predloge i budu uvaženi, biće nagrađeni po početku sledeće sezone! :slight_smile:

1 Like

Pozdrav!

-Po pitanju rudnika:

A rudnik

Ostaviti isti, i po pitanju cijene i blokova, mislim da je idealno balansiran.

B rudnik

Oak drvo zamjeniti birch logovima. Cisto radi osvjezenja servera.
Mossy pravi problem. Za pocetak igre, 2. rudnik se previse dugo kopa. Zamjeniti ga rudom bakra. Idealna ruda da se poboljsa prihod u rudniku B.

C rudnik

Idealan, honeycomb savrseno balansira i otezava napredovanje, sto je pozitivno.
Ne mijenjati sadrzaj niposto!

D rudik

Smanjiti broj rude zlata, i dodati coal block, umjereno.

E rudnik

Povecati broj rude zlata i lapisa. Redstone smanjiti i povecati mu cijenu.
Warped stem zamjeniti pumpkinom, koji bi imao neku osrednju cijenu, balasiranuu s ekonomijom.

F rudnik

Za pocetak sve obicne rude zamjeniti deepsalt rudama, kako bi se teze kopale.
Basalt zamjeniti Amethystom, em radi kopanja em radi estetike. Dosta ljepse izgleda.
Amethyst staviti da kosta malo vise, da bude bas vrijedan.

G rudnik

-Izbaciti vunu. Umjesto nje dodati Honey block, koji ce u isto vrijeme usporavati kopanje, i ubrzavati. Usporava jer se lijepi. Staviti ga kao sundjera prethodnih sezona.

-Endstone brick izbaciti. Zamjeniti ga Magma blokom, ali ugasiti primanje damaga od istog.

Opet rudnik se nece instant iskopati, jer ce textura honey blocka usporavati kretanje.

H rudnik

Vratiti stari od prije par sezona, sa nettherrackom, quartzom i netherbrickovima.
A sadrzaj ovog trenutnog se moze naredne sezone iskoristiti za novi rudnik kako kazete.
Balansiratii cijenu kvarca, to vi znate kako. Ne sudjelujem u izradi ekonomije pa ne znam.

Taman idealna prilika da Roleplay podsjeca na predjasnja vremena, bar u nekom kontekstu.

I rudnik

Bilo bi idealno kada bi imali full Silk touch rudnike.
Po dosadasnjem iskustvu, dobro bi se pokazao I rudnik.

-Ostaviti glowsone i dodati staklo.
Pijesak, soul sand i concrete zamjeniti clayom za koji je potreban silk touch. Ako se srusi bez silk toucha, dobijeni clay ball zabraniti da se prodaje.
Povecati cijenu glowstona, ostalo moze zadrzati prethodne cijene.

J rudnik

Obsidian obavezno zamjeniti.
Kao zamjenu moze se koristiti Deepsalt. Dugo se kopa, pa nece praviti drasticnu razliku.
Posto bi se nettherrack nasao u H rudniku, iz J ga izbaciti i zamjeniti packed ice-om.
Deepsalt staviti da se prodaje ne Cobbled deepsalt, kako bi se runik kopao sa silk touchom.
Opet ovim potezom povecavamo vrijednost Silktoucha jer do sada nije bio bas aktuelan.

-Tokeni:

Veoma pazljivi budite s ovom inovacijom da se ne ponovi stanje sa factionsa.
Mozda bas Roleplay odvede u totalno drugom smijeru.

Kada bi ih dodali, ograniciti njihovu upotrebu i vrijednost.
Da budu veoma rijetki, vrijedni, i posebni. Poput RedLucky blocka, samo jos vise vrijedniji.
Ne kao Eff8 do prije par sezona.

Kada sam predlagao da se dodaju u vidu upgrade-a za alate (explozive, fortune, luck itd…) rekli ste da nije izvodljivo, a mislim da je to savrsena ideja za upotrebu ovih tokena.
U suprotnom pokvarice smisao i gameplay. Opet samo predlazem, vi odlucujete i tvorite u stvar.

Niposto ih ne dodavati u SCShop i envoy, ako budu u upotrebi koju sam gore predlozio.
Samo u HappyCrate i kit.

O kakvom kitu je rijec.
Dodati rank, na nekom zavidnom nivou tipa negdje na putu u G rudnik.
Dobjiao bi 1 token svakih 5 dana. (Sad ja ne znam kolike cijene planirate s tim tokenima i vrijednosti stavljati, pa ne mogu odrediti kolicinu u kitu).
Ime ranka moze biti Bankar, kao vec postojeci, koji bi svoje ime opravdavao i u kitu.

Opet napominjem pazljivo s njima.

-Crate-ovi:

Lucky je idealan, samo dodati HappyCrate u njega. Sanse da budu minimalne, kako bi dobio na vrijednosti.

Silk touch ce konacno dobiti na vrijednosti u ovom crate-u, zbog gore spomenutih izmjena u rudnicima.

Happy treba opasnih promjena jer se minimalno razlikuje od Lucky.
Ubaciti u njega /hat komandu, /wb komandu, /ec, /feed itd…
Ograniciti dobijanje u kitovima i mala sansa da bude u Lucky crate da se dobije., kao sto sam gore naveo.
Ne stavljati ga u envoy, kako bi dobio na vrijednosti kao sto sam vec naveo.

-Vote sistem:

Do sada na SERB-CRAFT nisam imao Bog-zna dodira s njim pa ne bih da komentarisem previse.
Samo imam reci da je precjenjen na ostalim podserverima. Previse je OP.
Pripaziti i na Roleplay da se ne uradi isto. Balansirati ga, dobija se svaki dan, besplatan je…

Nadam se da sam iole pomogao.
Srecno u izradi i realizaciji!

Srdacan pozdrav!

Dzaba ja necu moci igrati ne moze mi 1.17.
I evo predlog kad bi uvodili nove rudnike nek to budu blokovi iz 1.17 bolje 2 da budu negde pred kraj rankupova msm kao vise da postaju posto bi glupo bilo novi blokovi a da malo kostaju i mislim da bi bilo fer da se ti isto tokeni dobijaju iz rlb i da se ubaci nesto kao na foru neke trke gde se igrači trkaju i ulazu po 500$ ili 1000$ koliko ulozeno novca toliko dobitnik dobija ovo je nesto na foru lutrije ali zabavnije

Kao prvo i osnovno rudnik treba da bude zanimljiv za kopanje a ne dosadan da jedva cekas da se rupas i vise nikad ne odes u taj rudnik kao sto je ove sezone C ili I rudnik jer se kopa samo da bi se rupao na sledeci rudnik i nikad vise da ne udjes u njega. Rudnik I se proslih sezona kopao dosta i cesto bio ripan, dok ove sezone to nije slucaj, jer imas Ice gde proklizavas i onda Soul Sand koji te uporava, znaci smor rudnik za kopanje zato ga je malo igraca i kopalo ove sezone. Jos jedan primer je kad pogledamo posle recimo mesec dana sta se kopa a sta ne, znaci C uglavnom bude izrovaren u 2 reda i niko nece da posle ispravlja to, dok predhodih sezona se kopao C zbog cobble jer si mogao igracima sa vecim rankom da prodas to. Sto se tice Aquaxz predloga za rudnik I, tu se slazem s njim, treba silk touch malo podici vrednost i upotrebljivost.

Ponovicu opet ove sezone ste dosta blokova iz prosle sezone izbacili i dodali nove, znaci sad mozete da vratite te blokove i napravite nove rudnike. Tipa nema Eme ore a ono i sa h2 usporava kopanja, tako da eto jedna ruda koja moze se proteze kroz 2 rudnika. A i malo bacite pogled na Prison, uvek su imali bolje i zanimljivije rudnike za kopanje, stalno te vuce da kopas.

Tokeni: u svaki rudnik da moze da se dobijem samo po jedan token. Token da moze da se salje drugom igracu. Token shop: pick eff6for4ubr5 da kosta recimo 20tokena, mending 10 tokena, lucky key 8 tokena. Tokeni se ne mogu kupiti za rl pare, samo kopanjem se dobija.

Create: HappyCreate je trenutno beskorisan. Pick dmd Eff6for3ubr3 i netherite pick ne sluze nicemu, umesto njih treba dodati pick dmd eff6for5ubr5 i netherite eff7for4ubr5, naravno sansa da ne bude velika ali cisto da eto kad ti se posreci da budes jedinstven na serveru. Kopanje nece puno ti pickovi da promene ali bice na vrednosti jer su jedinstveni.
U Lucky key da se ubaci netherite pick eff5for4ubr4.

Vote: U vote create da se ubaci sledece:
Common - 1/2/3 Normal Treasure, 1/2/3 Mythical Treasure,1/2/3 Legendary Treasure, 5k
Rare - 6 dmd, Shulker Box, 10 scp, 10k
Legendary - 9 dmd, 20 scp, 1 Animal key, 20k
JackPot - Red Lucky Block (Sansa od 100 key–a 1 rlb), Lucky key ali isto retko, 30 scp, 30k
Za Treasure da se dodaju jos efekti, muzike, petovi i ostalo.

-Svidja mi se prijedlog u vezi Vote Crate-a. Korektno je.

-Sto se tice tokena, da meni nije palo na pamet ranije.
Tokeni da se dobijaju kopanjem, kao i lucky block, samo rijedje. Njihovu potrosnju vi odredite. Ne dopada mi se bas 1 komad po rudniku, bolje to ubaciti u neku vrstu srecnog kopanja.

Ne bi bila losa stvar njima kupovati posebne iteme koje nigdje drugdje mimo TokenShopa ne mozemo nabaviti. Dajem primjer OP fishing rod, LoS 5, Lure 5, u5, itd… (Frod je samo primjer). To moze biti posebna glava, kozmetika, SKIN, komanda itd… sirok spektar odabira.

-Za Happy Crate se potpuno slazem, ubaciti 6 5 5 u njega i netherite 7 4 4. Sanse minimalne za dobijanje, ali opet da postoje. Ne kao za eff8 pre par sezona, kojeg je samo 2 igraca dobilo, i to na KRAJU.

smanjite veličinu rudniku
da se prije restartaju
zanimljiviji eventi
vratite gm u tajkun
zanimljiviji rudnici
povecajte sve cijene rudnika
vratite da se mogu koristiti trapdoorovi,buttoni ako se i dalje ne mogu
rr rp svaki 3ipo do 4 mjeseca jer do tada svima dosadi
neubacivati uopste vote crate
smanjiti cjene u shopu za lucky key na ‚100 , lopatu i axe smanjiti cjene ,
imati rudnike gdje se samo moze koristiti silk tj. trebo bi
i rudnike gdje se koriste pikovi bez silka,(rudnici sa silkom da budu zadnja 2-3 rudnika).
tokene dobijati samo glasanjem
u token shop neke perkove, kao dobijes nesto na 5 dana ili nesto na 15dana kad platis odredjenu sumu tokena ili nesto u tom fazonu
izbacite pola loopata sjekira i pikova iz crateova
rudnici neka se svi kopaju umjerenom brzinom, ne kao neki gdje letis po njima i neki gdje kopas sporo
rudnici ne moraju imati odredjen “theme” kao jedna vrsta blokova
nemjenjajte nazive za crateove, ali izbacite animal crate
smanjite cjenu para u scshop jer ono niko nece kupovati.