RolePlay - Predlozi LETO 2023

Pozdrav Serbovci,

Verovatno se pitate zašto objavljujem ovu temu baš sad, s obzirom da nam GR nije ni blizu. Odgovor je jednostavan: RolePlay nije ispao kako treba ove sezone, i zbog toga želim da što pre rasčistim stvari oko svega, šta vam se sviđa trenutno, šta ne, šta bi izbacili, dodali, itd.

U tekstu ispod ću da navedem moguće razloge zašto RP nije uspeo ove sezone, tj. ima malo igrača. Da bi RolePlay ispao kako treba sledeće sezone, najbitnije mi je mišljenje samih igrača tog podservera, i zato mi je potrebna vaša pomoć. Biću ful iskrena sa vama.

Mogući razlozi padu RP-a:

  • Preterano eksperimentisanje sa rudnicima
  • Moja neiskusnost kao LEAD
  • Previše grindy na početku i posle više nema šta da se radi
  • Novijim igračima se RP nije svideo na prvi pogled te su se prebacili na Survival, OneBlock i Prison

Rudnici:

Što se tiče rudnika, kao što znate, previše smo eksperimentisali, dodavanjem 3 nova rudnika, i otežali samu poentu RP-a tj. kopanje. Primer: Rudnik H, pre je bio relativno spor za kopanje, a sad je sporiji dodavanjem obsidiana. Takođe sam dobila jako puno negativnog feedbacka što se tiče rudnika L, Tajkun i F, te bih volela da mi odgovorite na sledeća pitanja:

  • Da li bi vi skroz uklonili obsidian sa RP-a i zašto?
  • Šta mislite o revertanju rudnika H?
  • Da li imate predlog za neki novi rudnik kako bi mogao izgledati?
  • Da li bi dodavanjem SOUL SAND enchantmenta promenilo vaše mišljenje o F rudniku?
  • Kako bi vi izmenili TAJKUN rudnik i zašto?
  • Koje bi vi blokove stavili u novim LUCKY rudnicima?
  • Da li bi vi ubacili mogućnost rovarenja u nekim rudnicima i zašto?

Crate-ovi:

Što se tiče krejtova niste se mnogo žalili (Bar po meni) i koliko znam svideli su vam se Pluto i Donator crateovi. Ipak, potrebno mi je vaše mišljenje.

Ono što mi je potrebno od vas je da napišete:

  • Šta vam se u trenutnim crate-ovima nije svidelo i voleli bi da to izbacimo ili izmenimo u novim?
  • Šta bi voleli da ostavimo iz trenutnih crate-ova u novim crate-ovima?
  • Šta bi voleli da vidite novo u crate-ovima?

Rankupovi:

Ove sezone su povećane cene svakog rankupa, da bi otežali sam gameplay. Dosadašnji feedback koji sam dobijala od vas, je uglavnom bio pozitivan (do Tajkuna ove sezone je potrebno 24618000.)

  • Šta mislite o cenama svakog rankupa?
  • Da li bi vi promenili ime nekog rankupa, ili dodali nov?

SC Shop:

U SC Shopu ove sezone su samo izmenjeni alati, i novac. Od vas mi je potreban odgovor na sledeća pitanja:

  • Šta bi vi dodali/izmenili/izbacili u sc shopu?
  • Šta mislite o vraćanju EFF 8 pickaxe-a?

Polu-odgovore ili odgovore bez dodatnog objašnjenja uopšte neću ni da čitam a kamoli da odgovaram na njih, tako da molim vas, celi odgovori, zašto, kako, tako.

Naravno, pored ovih pitanja, vi možete da date još neke predloge koje nisam navela gore.

Igrači koji budu napisali predloge i budu uvaženi, biće nagrađeni po početku sledeće sezone, kao i uvek. :smiley:

Veliki pozdrav za server, imao bi dosta toga da kazem ali cu u kratkim crtama:

Prvi put sam igramo na serveru kada si se 1 /ru presao u Rudnik, tada kako ja znam je bilo previse igraca previse plotova zauzetih itd…
Po mojoj procjeni se trebaju praviti rudnici da jedan alat koristis u 1 rudniku npr: RudnikA da se kopa samo Wood, RudnikB da se kopa stone i coal itd…
Za /ru naravno da stavise vise nova da bude malo teze i zanimljivije. Vratite server kao prvih godina kada je bio otvoren…
Lijep pozdrav!!!

Vratite rovarenje u rudnicima , izbacite dmd iz crate-ova i vratite eff 8 pickaxe.

Sto se tice rudnika, nisu problem blokovi koji su u rudnicima nego su problem cjene, rudnik H i rudnik F su manje vise isti, treba stavit vecu cjenu blokova u H, npr ako je sad 15$ da se stavi 18$ ili koja je vec cjena nisam siguran

Sto se tice crateova, uzasni su Pluto je jedini dobar a frosty crate da se izbacu DMD i ovi crateovi za /kozmetika, to niko ne koristi da se ne lazemo, takodjer maknit ovih 10 lopata, jer eff 5 lopata je apsoultno ista kao eff 7 lopata, insta mine je i na jednoj i na drugoj, i ove keyeve za glave povecat sa 2 na 5 posto ionako nista ne vrjede pa ajde bar da se vise dobije

Cjena RUP-ova je sasvim uredu

U SC shopu na pocetku sezone smanjit cjenu 5 4 4 na 200 SC a ove ostale ostavit kako jesu a cjene axe i shovel smanjit na 150 SC
Jer se ne isplati to uopce kupovat

EFF 8 pickaxe ne vracati ni slucajno, to je insta mine u F, previse je OP i kad bi neko to imo drugi nebi mogli kopat nego 20% rudnika, to sto randomi pisu da treba vratit, ignorisi jer ne znaju kako se pravi crafting table a ne nesto drugo, znaci ne vracat

Ubacit /tutorial da nas prebaci u neku sobu gdje pise detaljno kako pocet igrat, zna pallascat o cemu pricam jer sam joj pokazao sta sam ja napravio povodom toga

takodjer, kitovi sto imamo na rankovima npr /kit bibliotekar /kit ekonomista… itd itd imaju prevelik cooldown ako se dobro sjecam 28 dana, druze 7 dana treba bit a ne cjeli mjesec, znaci to je uzas isk

U lucky rudnike takodjer nije bitno koji su blokovi nego cjena, imam lucky1 i bas malo daje iskreno, to treba povecat pa cak za duplo kako bi se ikako isplatilo kopat, prije sam bio aktivan na serveru, al odkako sam usao u G rudnik ne ulazim aktivno jer mi se ne isplati nista kopat, u G iskopam za 15 minuta 100k dok u ostalim za 3 sata 100k, nema smisla

Omogucit rovarenje iskljucivo u rudniku G, ostlao ne

I vise evenata, npr dulix nam je dao keyall ako ripamo cjeli A, i tako neki eventi

Sistem nagrada
50k blokova = 1 frosty
100k blokova = 1 pluto
150k blokova = 1 mine lucky block
200k blokova = 2 yellow lucky block
250k blokova = 1 frosty & 1 pluto
300k blokova = 2 frosty
350k blokova = 2 pluto
400k blokova = 2 mine lucky block
450k blokova = 4 yellow lucky block
500k blokova = 2 frosty & 2 pluto
550k blokova = 1 frosty
600k blokova = 1 pluto
650k blokova = 1 mine lucky block
700k blokova = 2 yellow lucky block
750k blokova = 1 frosty & 1 pluto
800k blokova = 2 frosty
850k blokova = 2 pluto
900k blokova = 2 mine lucky block
950k blokova = 4 yellow lucky block
1Mk blokova = 2 frosty & 2 pluto

Na svakih 500k blokova nagrade se vracaju na pocetak, znaci na 500k je 2 frosty i 2 pluto a na 550k je opet 1 frosty

A to sto si napisala “Moja neiskusnost kao LEAD” nisam siguran oko toga jedino sto te vidjam svake prestupne godine pa zato bas i ne znam kakva si kao “LEAD” al ajd :smiley:

Obsidian treba izbaciti skroz sa roleplaya, koji god rudnik da ima obsidian niko ga ne kopa. Ni povecavanje cene obsidiana ne motivise igrace da kopaju rudnik u kojem je obsidian.

Rudnik H bi mozda bio dobar kada bi samo jedan blok bio spor a druga 2 brza tj instant.

U rudnik F umesto soulsanda staviti neki concrete powder i bice lakse za kopanje.

Iz Tajkun rudnika bi izbacio ancient debris i stavio naprimer sundjer, a ako je to previse brzo onda neka
varijanta deepslate bloka

Lucky rudnici bi trebali da budu instant za kopanje, nesto slicno kao na Prisonu.

Sto se tice rovarenja nemam nikakvu ideju.

Eff8 pickaxe ne treba vratiti, jer dok je bio na serveru svi su se zalili da se izbaci.

Cene rankupova su okej, treba da bude malo teze, proslih sezona roleplay je mogao da se zavrsi za nedelju dana.

Ancient debris je ubacen, a pravljenje netherite alata je onemoguceno, netherite alat nije brzi od diamond alata jedina razlika je sto netherite alat ima vecu izdrzljivost od diamond alata, mislim da ne bi bilo lose da se omoguci netherite alat svima.

Izbaciti haste 2 efekat skroz i ubrzati rudnike da ne zavise od haste 2 efekta, to bi takodje resilo problem bedrock igraca.

Iz rudnika I bi uklonio glowstone, to bi ubrzalo rudnik i bio bi zanimljiviji za kopanje.

Rudnik K bi ubrzao, umesto deeplsate bloka mogao bi biti crni concrete blok, a umesto drveta mozda glowstone.

Rudnik L treba izmeniti skroz mozda nesto sto se samo kopa lopatom i jedan blok koji se kopa sa svim alatima istom brzinom.

Eff7 pickaxe bi mogao da bude malo vise specijalan tj izbacio bi ga iz sc shopa. Onda bi se u nekim rudnicima mogao ubacitivati concrete blok koji je instant samo sa eff7 pickaxe.