Ovde cu napisati neke stvari koje po mom misljenju nisu lepo odradjene:
- Mighnight crate - verovatno sam pogresio ime cratea ali skontacete o kom crate-u pricam. Taj crate jedino moze da se otvori ako kupis key-eve tokenima. Sta to znaci? To znaci da moras dati IRL novac da bi ga otvorio. S obzirom da taj crate ima u sebi najredji item to jest unlimited silk2 , vi ste njega omogucili za 30% igraca a za 70% niste. Sto znaci da vise od pola servera koji ne planiraju uplacivati tokene nemaju pravo da igraju na srecu i dobiju najbolji item na serveru. Treba staviti jedan key u sc shop za 200 poena kako bi svi mogli da okušaju srecu.
10power - 10 powera za pojedinacnog igraca se moze kupiti za 230 tokena. Tokeni = Pravi novac . Opet dolazimo u situaciju da se ogranicavaju igraci koji ne zele davati IRL novac na igricu. Evo jednog kratkog primera .
Ja cu da dam 200evra i kupiti dodatnih 400 powera za svoju fakciju, plus nekih 350-400 powera koje bih moja fakcija inace imala . To mu dodje nekih 800 powera. Kada ja svih tih 800 claima nabijem u svoj korner gde bih napravio bazu , ne postoji taj cannon koji bi dobacio ni na pola puta od te baze. Sto znaci da sam ja platio IRL novac da bih moja baza bila sa sigurnoscu zasticena. A sta ce ovaj mucenik sto ne zeli baciti 200evra na igricu . Da tokom sezone pravi 20 puta bazu? Treba i ovo staviti u SC shop 10pow= 500-600SCP.
3.HOPPERI - Opet ista prica . 16 hoppera = 5 tokena. 1000tokena= 20evra . 20evra=320 hopera. Sad dolazimo do shopa . Naravno ko ne zeli da uplati novac na igricu moze da farma trsku , psenicu, kaktus i ostale stvari i kupi te iste hopere u shopu. Hopper u shopu=300k . 300k = 12 sati mučenickog farmanja . 24 sata mučeničkog farmanja=600k . 600k=2 hopera na dan. 90 dana sezone = 180 hopera. Sta smo zakljucili ovde? Ovaj koji je dao 20e isti dan ima 320 hoppera dok ovaj koji nije dao pare i mucio se farmajuci je za 90 dana igranja uspeo da kupi jedva pola od toga. S obzirom da ste ovo vec zajebali i neki igraci su uplatili tokene i kupili hopere preostaje vam samo da smanjite cenu u shopu.
4.Mana Shop- Oko 400mana=5h kliktanja misem i ubijanja mobova. Za tih 5 sati truda i kliktanja za 400 poena mozemo kupiti jednu dmd kapicu protection 2 koju inace ljudi bacaju po spawnu posto je djubre od itema. Sellwand od 50 koriscenja kosta 100mana a sellwand od 100 koricenja kosta 300 mana? Zar onda nije logicno da kupim ova 3 od 50 koriscenja da bi za isto mana dobio 50 koriscenja vise? Sve u svemu staviti ili da itemi u manashopu budu bar 10x jeftiniji ili da se 10x dobija vise mana tokom ubijanja mobova.
5.Shop- kada udjete u shop i odete u sekciju “protection” kofica vode kosta 40$ , ali kada odete u sekciju “raid” ta ista kofica vode kosta 200$. Kada odete u sekciju “blokovi” jedan SAND kosta 16$ ali kada odete u sekciju “raid” taj isti SAND kosta 2$. Kada odete u sekciju “raid” jedan slime blok vredi 200$ , ali ako odete u sekciju “mobdropovi” mozete naci 1 slime od 2$ , sto znaci da 9 slime-a mozete kupiti za 18$ i napraviti isti taj slime blok!
-
FTOP - Na ftopu se ove sezone vrednuju samo spawneri , ali kada postavis u svoj claim dmd blok dobije se 1000$ na ftop. Sto znaci da blokovi za ftop nisu izbaceni. Takodje kada postavis spawner i iskopas ga, na tom mesu vise nemas spawner ali kada to mesto claimas, na ftopu ce pisati da postoji spawner. Sve je to u redu jer obicno jedan restart servera to ume da resi, ali ne , i posle restarta i dalje stoji isto.
-
Spawner miner- Shadow silk ima limit da u 24h moze iskopati 25 spawnera, ali pogodite sta se desilo. Prvi dan sezone smo iskoristili sve silkove , i naredna 3 dana je i dalje pisalo da je dnevni limit popunjen . Sto mozemo zakljuciti da je na serb craftu 3dana=24sata.
-
Sandstone svet- u sandstone worldu je predvidjeno da se prave baze isto kao u obicnom. Ali ako ja napravim tamo bazu ja direktno gubim borbu za ftop. Zasto? Zato sto u tom svetu je zabranjeno postaviti bilo koji spawner. Molio bih modove da ovo rese.
-
Crop i mob hoperi - Ovi hoperi tokom dana rade solidno , sve dok ne dodje restart servera. Kada se server u 5 ujutru restartuje ovi hoperi rade jedno 20x sporije . Da bi vratio hopere da rade u normalu svako jutro trebam iskopati sve hopere i opet ih postaviti kako bi opet radilo lepo. Ne planiram bas da posvetim 90 dana postavljanju i rusenju istih hopera a verujem da ne planiraju i ostali igraci. Resite ovo podhitno.
-
Detonate 2 - kao sto vec znate , ovaj custom enchant rusi 3x3 bloka od jednom ali sta je ovde problem. Problem u ovom krampu ili enchantu jeste sto ovaj kramp kada srusi 1 blok i sruse se 9, treba da izgubi durabilty kao da se srusio 1 blok a ne 9. Ali ne , kramp gubi svako put durabilty kao da je iskopao svih 9 blokova i s toga kramp ne moze da izdrzi vise od 5 minuta kopanja. Kada se kramp fixa levelima 3 puta vise ne moze. Sto znaci da svaki kramp sa detonate 2 moze da se koristi nekih 15-20 minuta i mora da se pravi novi. Ubaciti znak /repairall koji fixa ceo inventar i to neka kosta 20k.
11.Envoy - envoy se spawna u warzoni koja je od prilike povrsine 800x800 bloka, sto je poprilicno veliki prostor i nije lako naci envoy koji je u obliku jednog bloka. Pored toga sto je tesko naci , prilikom potrage rizikujes da te neko ne ubije i uzme ti jedan solidan armor mac encke i ostalo. Pa cak i da se sve zavrsi najbolje po tebe i nadjes envoy u njemu dobijes dead bush ili mozda 1 enc apple… Sto je ocaj.
- Koth crate - u borbi za ovim kljucem bori se 15vs15 igraca kojima popuca po bar 1 armor , pojedinacno plate po 50-70k za potove . Sto mu dodje oko 30 izgubljenih armora i 1,5m-2m para da bi jedan od njih uzeo kljuc i dobio u tom istom eff5 kramp ili sharpness5 mac .
Sent from my iPhone using Tapatalk