Pozdrav igrači SERB-CRAFT-a!
Ovom temom otvaramo diskusiju za narednu sezonu SkyBlock-a i njegov dalji razvoj u kojoj pravo učešća imaju svi igrači naše mreže, a tačno vrijeme održavanja restarta će biti objavljeno kada bude prikladno vrijeme za to.
U prilogu teme ili klikom na ovaj link, moći ćete pronaći sliku (predstavljenu kao MindMap) - (Slika je većih dimenzija te će trebati vremena da se učita), u kojoj se nalaze razne stvari koje imaju povezanosti sa SkyBlock-om, te od igrača očekujemo da sve detaljno pregledaju i pročitaju, te prateći skicu daju svoja mišljenja za narednu sezonu. U to spadaju:
- [b]Šta vam se sviđa?
- [b]Šta vam se ne sviđa?
- [b]Šta mislite da bi se bolje moglo odraditi?
- [b]Neki vaši predlozi za neku od kategorija sa slike?
Neke stvari sa skice ćemo morati pojasniti detaljno da bi znali zbog čega smo se odlučili na njih, zbog čega su neophodni ili nisu i zbog čega moraju da ostanu na serveru.
[hr]
[b][center]Limiti[/center]
Veliki broj igrača je kroz proteklih par sezona imao dosta primjedbi što se time limita. Trenutno na serveru postoje limiti:
• Koji se odnose na količinu blokova i entity koje možete postaviti na svom ostrvu [/is limits]
• Koji se odnose na vrijednost blokova koji se računaju u /is level [/vlimit]
[Is limits] - U ove limite spadaju svi entity i svi blokovi koji ukoliko se na ostrvu nalaze u većem broju izazivaju lag. Ovi limiti su neophoni da ostanu na serveru i nemamo namjeru da ih izbacujemo, jer ukoliko ih uklonimo otvaramo rizik da neki igrači na svom ostrvu dostignu ogroman broj nekih entity-a što može dovesti do stvaranja laga ili čak pada servera. Naravno to ne znači da ćemo te limite ostaviti kao što su bili do sada, već u planu imamo da ih korigujemo odnosno da povećamo limite na potrebne blokove/entity. Do sada su neki limiti funkcionisali na način da ukoliko kupite rank dobijate mogućnost da vam se limit poveća, ali smo došli na ideju da to izbacimo i da ubacimo /is upgrade, pomoću kojeg će igrači pored dosta drugih stvari imati mogućnost da parama u igri koje zarade, plate da im se limit na određene blokove/entity poveća.
[Value limit] - U ove limite spadaju blokovi, ali nemaju istu ulogu kao /is limits. Svaki blok koji se koristi na SkyBlock-u ima neku svoju vrednost koja se računa u /is level (Primer: Cobblestone = 1). Ovi limiti ograničavaju kada će se određeni blok prestati računati u /is level. To znači ako jedan Cobblestone ima vrednost 1, a mi limit na Cobblestone stavimo na 30.000, to znači da kada vi na vašem ostrvu postavite preko 30.000 cobblestone, svaki naredni cobblestone (30.001, 30.002, 30.003 …) se neće računati u /is level. Naravno vi možete na vašem ostrvu postaviti 60.000 cobblestone, ali samo 30.000 tog se računa u /vlimit. Naš cilj za sledeću sezonu jeste da uklonimo limite na vrednost blokova, i da se umesto /is level računa koliko vrednost ima vaše ostrvo. Šta to podrazumjeva? To znači da će /is level, umjesto levela ostrva prikazivati kolika je vrednost vašeg ostrva, a bez tih limita taj broj može ići i preko 100.000 … Naravno neće svi blokovi imati neku vrednost, već će njihova vrednost iznositi 0. U te blokove će isključivo spadati blokovi koji takođe pri velikoj količini na ostrvu mogu izazivati lag ili pad FPS-a. (U te blokove većinom spadaju blokovi koji sadrže neke particle effect-s)
[hr]
[b][center]Cilj SkyBlock-a[/center]
Do sada se na SkyBlock-u na kraju sezone nagrađivalo za
- [b]Najljepše ostrvo
- [b]Najveći IS level
- [b]Najviše urađenih zadataka
Za narednu sezonu smo došli na ideju da nagrađujemo:
- [b]Najljepše ostrvo (kao što je i do sada bilo)
- [b]3 do 5 igrača sa najvećom vrednosti ostrva
U ovoj novoj listi se ne nalaze zadaci jer smo za novu sezonu razmišljali da prioritet zadataka smanjimo, što znači da će se zadaci i dalje moći raditi, ali cilj igre neće biti da se urade svi zadaci već će oni služiti za dobijanje itema koji se ne mogu lako nabaviti (Spawn Eggs, Diamonds …), XP-a i novca.
[hr]
[b][center]Ekonomija[/center]
Jedna od najbitnijih i ključnih stvari jeste ekonomija servera. Do sada se ona zasnivala najviše na AFK farmama gdje su se nakupljali itemi te su te iste iteme igrači prodavali NPC-s koji su se smjenjivali dnevno (Svaki dan određeni NPC). Pošto smo razmišljali kako da uklonimo AFK farmanje novca i pokretanje interakcije među igračima došli smo na ideju da na Spawn-u umjesto PvP Arena postavimo Pijace gdje će igrači moći prodavati svoje stvari ili kupovati od drugih. Naravno pijace omogućavaju igračima koji nemaju mogućnost da postave Warp na svoje ostrvo da svoje stvari prodaju na Spawn-u. Naravno mora postojati mogućnost da se zarađuje od nečega, a ideja jeste da trenutni NPC ostanu, ali će otkupljivati potpuno druge iteme (Itemi koji će se morati ručno skupljati, za koje ne postoji mogućnost AFK farme), te da pored toga NPC-evi se ne smjenjuju dnevno već ćete im moći pristupiti 24/7. I dalje će postojati otkupljivanje itema koji se mogu dobiti AFK-anjem, ali njihova vrednost neće iznositi toliko koliko će iznosti vrednost itema za koje ne postoji mogućnost AFK farme.
Cilj ovoga jeste da podstaknemo igranje na serveru, a to znači da će onaj ko se potrudi i uloži vrijeme da napreduje za razliku od nekog ko neće.
[hr]
[b][center]Napomena[/center]
Ovo su bile neke od glavnih stvari koje smo morali detaljno obrazložiti, a sada je red na vama te onaj ko stvarno želi pridonijeti napretku SkyBlock-a će ovo sve detaljno pročitati i pregledati te na kraju dati svoje mišljenje i svoje predloge, šta mu se sviđa, a šta ne, a svi koji misle da mogu pridonijeti serveru više osim samo davanja svojih mišljenja mogu da se prijave u Moderator tim na linku ovde. Takođe bitna stvar koju nismo pomenuli jeste verzija, a očekuje se da glavna verzija SkyBlock-a bude 1.17+ što otvara mogućnost za dosta novih stvari što ta verzija nudi …
Za sva pitanja, stvari koje vam nisu jasne možete postaviti u temi, a mi ćemo vam rado odgovoriti.